Aygaz’a Effie’den İki Ödül Birden

grafik tasarım

grafik tasarım

Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması, Reklamcılar ve Reklamverenler derneklerince iki yılda bir düzenleniyor. 28 farklı kategoriden oluşan yarışmaya bu yıl 215 başvuru yapıldı. Ön elemelerin ardından 51 kampanyanın ödül aldığı yarışmada Aygaz Otogaz’ın ‘Takip’ reklam kampanyası, ‘otomotiv ürünleri’ kategorisinde ‘Bronz Effie’ ödülüne, Mogaz Otogaz’ın ‘Git Git Bitmez’ reklam kampanyası da ‘Gümüş Effie’ ödülüne layık görüldü.

Konuyla ilgili olarak açıklama yapan Aygaz Genel Müdürü Yağız Eyüboğlu, şöyle konuştu “Aygaz Otogaz için uzun yıllardır hem marka yatırımı yapıyoruz, hem de otogaz ürününü tüketicilere anlatmak için bilinçlendirme kampanyaları düzenliyoruz. Bunun sonucunda, ülkemizde otogaz en çok tercih edilen araç yakıtı iken, otogaz markaları içinde de en çok tercih edilen Aygaz. Ekonomik, çevreci ve performanslı bir yakıt olan otogazı her platformda anlatmayı sürdüreceğiz. Doğru yolda olduğumuzu bir kez daha gösteren Effie ödülleri, heyecanımızı daha da arttıracak.”

1 Nisan gecesi (dün gece) İstanbul’daki Four Seasons Oteli’nde düzenlenen törende ödülleri Aygaz adına Pazarlama Direktörü Ercüment Polat, Otogaz Pazarlama Müdürü Burcu Cihan Işık, Tüplügaz Pazarlama Müdürü Zeki Kıroğlu, Otogaz Satış Koordinasyon Yöneticisi Batu Barış, Otogaz Pazarlama Uzmanı Burak Pala ve Utku Sağlam ile Otogaz Pazarlama Sorumlusu Aycan Varol, Müşteri İlişkileri Sorumlusu Mustafa Kaya TBWA Reklam Ajansı adına Müşteri İlişkileri Direktörü Aslı Aksak aldı.

Değerlendirme sürecinde strateji, yaratıcılık, büyük fikir, uygulama, hayata geçirme ile elde edilen sonuçlar etkili oldu. Aygaz Otogaz ‘Takip’ ve Mogaz Otogaz ‘Git Git Bitmez’ reklam kampanyaları, içeriğinde yürütülen çizgiüstü ve çizgialtı işler ile digital projeler, tüketicilerde marka algısını yükseltme, satış artışını destekleme ve müşteri memnuniyetini arttırma noktasında başarı sağlamaları ile ödüle layık görüldü.

‘Performans isteyen Aygaz’a geliyor’
‘Aygaz Otogaz, küçük segmentten ticari araca kadar her türden otogazlı aracın performans ihtiyacına cevap verdiği için Türkiye’nin en çok tercih edilen otogaz markasıdır’ fikrinden hareketle oluşturulan senaryoda, Aygaz Otogaz istasyonundan otogaz almaya gelmiş, eski araçlı, acele içinde iki karikatürize hırsızın, onları takip eden sedan araçlı polislerin, olayı takip eden hafif ticari araçlı habercilerin ve habercilerden biri olan oğluna kamerasını yetiştirmeye çalışan küçük segment araçlı yaşlıca bir annenin hikâyesi anlatılıyor. Aygaz Otogaz istasyonunda geçen hikâyede her birine hızlıca servis yapılırken, hepsinin araçlarının performansını artırmak ve hızla bir öndeki araca yetişmek için Aygaz Otogaz’ı tercih etmeleri ön plana çıkarılıyor.

Mogaz Otogaz ‘Git Git Bitmez’
‘Mogaz Otogaz, geliştirilmiş formülüyle yakıt tasarrufu sağlayarak aracınızla beklenenden çok daha uzun mesafe katetmenizi sağlar’ fikrini iletmeyi hedefleyen Mogaz Otogaz reklam filminde, hemen hemen herkesin kendi hayatının bir dönemi ile örtüştürebileceği, babasının arabasını gece gezmek için izinsizce alan bir gencin ve beraberindeki arkadaşlarının hikâyesi anlatılıyor. Arabayı geri bıraktıklarında gaz miktarındaki değişimin anlaşılmaması için yola çıkarken Mogaz Otogaz istasyonuna uğrayan ve gaz alan gençler; gazı bitirmek için tahmin ettiklerinden çok daha uzun süre gitmek zorunda kalmaları ve ancak sabah olduğunda bitirebilmeleri esprili bir dille işleniyor.

Aygaz Otogaz ‘Takip’ Reklam Kampanyası Künye Bilgileri:
Reklamveren: AYGAZ
Aygaz Pazarlama Direktörü: Ercüment Polat
Aygaz Otogaz Pazarlama Müdürü: Burcu Cihan Işık
Aygaz Otogaz Pazarlama Sorumlusu: Aycan Gündüz Varol
Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL
Kreatif Grup Ajans Başkan Yardımcısı: İlkay Gürpınar
Kreatif Direktör: Emre Kaplan
Yaratıcı Ekip: Kerim Gürsel, Gamze İçhedef
Marka Grubu Ajans Başkan Yardımcısı: Burcu Özdemir Kayımtu
Marka Direktörü: Aslı Ceren Aksak
Marka Yöneticisi: Perihan Bozok
Marka Temsilcisi: Müge Bozkurt
Stratejik Planlama Ajans Başkan Yardımcısı: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Yöneticisi: Deniz Özkılıç
Stratejik Planlama: Maral Bezircioğlu
Ajans Prodüktörü: Zeynep Gencebay
Ajans Prodüksiyon Asistanı: Ceyhun Sevil
Prodüksiyon Şirketi: Soda Film
Yönetmen: Gürkan Kurtkaya
Post Prodüksiyon: 1000Volt
Müzik: Stok müzik
Medya Ajansı: Universal McCann
Kullanılan Mecralar: Televizyon, Basın, Outdoor, Radyo, İnternet

Mogaz Otogaz ‘Git Git Bitmez’ Reklam Kampanyası Künye Bilgileri:
Reklamveren: MOGAZ
Pazarlama Müdürü: Zeki S. Kıroğlu
Otogaz Pazarlama Ekibi: Batu A. Barış, Utku Sağlam, Mustafa Kaya
Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL
Kreatif Grup Ajans Başkan Yardımcısı: İlkay Gürpınar
Kreatif Direktör: Emre Kaplan
Yaratıcı Ekip: İlker Kayserilioğlu, Bülent İlterberk
Marka Grubu Ajans Başkan Yardımcısı: Burcu Özdemir
Marka Direktörü: Özlem Eren Hanoğlu
Marka Yöneticisi: Perihan Bozok
Marka Temsilcisi: Sinem Yücelen
Stratejik Planlama Ajans Başkan Yardımcısı: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama: Anıl Alpay
Ajans Prodüktörü: Ceyda Karaçetin
Prodüksiyon Şirketi: Anima Stüdyo ve Prodüksiyon
Yönetmen: Mehmet Kurtuluş
Medya Ajansı: Universal McCann
Kullanılan Mecralar: Televizyon

Grafik tasarım alanında ki en güncel haberler.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: